درد من ...







درد من ...  

 

 

 

درد من حــــــس غریب بی کســـــی است

ترس از یک عـــــمر بی هم نفســــی است

www.aksha.ir تصاویر زیبا ساز وبلاگ

ترس مــــن از لحظه ی تنهـــــــا شدن


ترس مـــــــن از دختر دریـــــــا شدن ...

www.aksha.ir تصاویر زیبا ساز وبلاگ

کرده ام عـــــادت دگر بر این همـــــه آوارگی


دختر دریا منــــــم با موج های زنــــــدگی

www.aksha.ir تصاویر زیبا ساز وبلاگ

گشـــــته ام رام همین موجی که من را بــــرده است


برده ام از یاد قفـــــلی را که بر قلبــــم زده است

www.aksha.ir تصاویر زیبا ساز وبلاگ

می روم آرام تا غــــــــرق همین دریـــــــا شوم

می روم تا گــــــم شوم ، شاید خودم دریــــــا شوم ...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, | 1:33 | + | موضوع: <-CategoryName-> |